Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát az Adatkezelési Tájékoztatónk Cookie-kkal kapcsolatos irányelvének értelmében.
Menü
+36-30-565-3551

Gyakran feltett kérdések és válaszok (GYIK)

Gyakran feltett kérdések

Mennyibe kerül egy raklap áru szállítása?

Kb. annyiba kerül, mint egy kisvárosi egy raklapos fuvar. A különbség az, hogy ezért az összegért az ország bármely szilárd útburkolaton megközelíthető címére elvisszük neked, és letesszük a kocsi mellé.


Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár hozza a csomagot?

Minden megrendelést kétszer kísérel meg kézbesíteni a futár. Kézbesítés előtt telefonon vagy sms-ben értesíti a megrendeléskor megadott kapcsolattartót. Remélhetőleg a második alkalommal otthon talál valakit.


Honnan tudhatom meg, hogy van-e készleten egy termék?

Érintsd meg ezt a "KAPCSOLAT" feliratot! Az ott található bármelyik elérhetőségünkön kapsz választ.

Mi van akkor, ha nem megfelelő terméket rendeltem?

A terméket lehetőséged van 14 napon belül visszaküldeni, ha nem regisztrált ügyfelünk vagy. Ha vásárlás során regisztráltál, akkor 30 nap áll rendelkezésedre. 

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A termék visszaküldésének költsége Téged terhel. A visszaküldendő terméket biztonságos csomagolásban kell feladni címünkre, normál postai küldeményként. Az utánvéttel feladott küldeményeket nem tudjuk átvenni, ezért arra kérünk, hogy ne így add fel!

Természetesen a terméket kibonthatod, hiszen másképp nem lenne lehetőséged rá, hogy megállapítsd megfelelő-e számodra. A visszaküldéshez azonban elengedhetetlen, hogy a csomagolást úgy bontsd fel, hogy az ne sérüljön!

Vannak bizonyos korlátok, amikor nem tudjuk visszavenni a terméket:

  • Csemperagasztók, glettek és más papírzsákba csomagolt poráruk esetében nincs mód arra, hogy visszazárd a csomagolást, ezért azokat felbontás után nem tudjuk visszavenni. 
  • Festékek fedelét úgy kell felbontani, hogy sem a doboz, sem a fedél ne sérüljön meg, és ne legyen festékes a doboz.
  • Szerszámokat eredeti állapotukban visszavesszük. 

Minden esetben megvizsgáljuk a csomagot és a terméket amikor megkapjuk, és fényképekkel dokumentáljuk annak állapotát. Ha mindent rendben találunk, azonnal elindítjuk a vételár visszafizetését. 

 

blog comments powered by Disqus